Inloggen
Winkelmandje
NederlandsNederlands
Huidexperts 100% natuurlijke huidverzorgingProfessioneel advies Online en fysiek
Webwinkel Keurmerk
14 dagen bedenktijd Omdat je online niet alles kan zien
Volgende werkdag in huis! Bestel voor 15.00 uur

Retour en klachten formulier

Geen klacht wel retour



Je mag je bestelling altijd binnen 14 dagen retour sturen, MITS DE PRODUCTEN NIET ZIJN GEBRUIKT. Volg onderstaande stappen als je iets retour wilt sturen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

  • Vul het formulier hiernaast in;
  • Verpak het in de originele doos waar jij je bestelling in hebt ontvangen;
  • De verzendkosten voor het retourneren van een product of uw gehele bestelling zijn voor eigen rekening;
  • Wanneer bij het retourneren van een product het aankoopbedrag onder de €50,- komt, dan zullen we de gemaakte kosten voor het heen verzenden verrekenen.

Let op: artikelen van INIKA met de oude verpakkingen mogen niet retour gestuurd worden. Deze artikelen komen niet meer terug komen in ons assortiment.
Let op: retouren worden gecontroleerd. Als blijkt dat producten toch zijn gebruikt of geopend heeft Biocareonline.nl het recht de retour niet te vergoeden. Dan kunnen wij de retour opnieuw versturen alleen de kosten hiervoor worden doorberekend.

Geen retour wel een klacht


Bij een klacht kunt je altijd contact met ons opnemen. Wij zullen ons uiterste best doen om een passende realistische oplossing voor je te vinden vanuit eerlijkheid.

  • Vul het formulier hiernaast in;
  • Voeg een foto van de klacht bij;
  • Wij nemen contact met je op om te overleggen voor een juiste oplossing;
  • Is de klacht terecht? Dan sturen wij een nieuw of alternatief product op;
  • Soms kiezen wij ervoor het geld retour te storten.


Let op: klachten over kleur voorkeuren worden niet vergoed wanneer een product gebruikt blijkt te zijn. We bieden verschillende mogelijkheden om vooraf contact met ons op te nemen voor een professioneel advies. Wij zijn dagelijk bereikbaar via de telefoon, WhatsApp, per email, via de inbox van social media en zelfs per een online video consult. Dit alles om je goed en passend te kunnen adviseren. Dit betekent dat er altijd een mogelijkheid is om een kleur van te voren te beoordelen voordat je deze bestelt en gebruikt.
Let op: allergische reacties worden niet vergoed. Wij zijn van mening dat de verantwoordelijkheid voor allergische reacties bij de consument ligt. Een allergische reactie is een persoonlijke huidreactie, terwijl er met het product niets mis is. Ook hiervoor bieden wij vooraf mogelijkheden om advies en consults te boeken bij onze huidexperts en make-up experts. 

Ons retour adres:

Biocare Online t.a.v. retour magazijn
De Veken 17 Unit 006 en 007
1716KE OPMEER
0229-758783
info@biocare.nl 

Let op: de retour komt niet aan op ons retour adres? Het teruggestuurde pakket is niet door de webshop Biocareonline.nl ontvangen? Op grond van het bepaalde in artikel 6:230s van het Burgerlijk Wetboek is het aan een consument om te zorgen voor terugzending van een artikel bij herroeping van een koopovereenkomst. De consument is daarmee ook de opdrachtgever van de vervoerder en dus verantwoordelijk dat het pakket daadwerkelijk wordt afgeleverd.

Herroepingsplicht


Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten van retour van jouw huis naar onze webshop zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Biocare Online geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kun je het formulier hiernaast invullen. Bij vragen kun je uiteraard contact met ons opnemen via info@biocare.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits wij het product reeds in goede en originele staat hebben ontvangen.

Klachtenregeling


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het formulier in te vullen. Wij zoeken graag een oplossing samen met jou. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Uiteraard zijn wij blij, wanneer je een klacht hebt, dat je dit eerst bij ons meldt. Wij zullen ten alle tijden trachten een passende realistische oplossing te vinden. Dit voeren wij uit vanuit alle eerlijkheid en redelijkheid.
Bestanden (max. 4MB)
* Verplichte velden
Verzenden

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze acties!

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen