Inloggen
Winkelmandje
NederlandsNederlands
Huidexperts 100% natuurlijke huidverzorgingProfessioneel advies Online en fysiek
Webwinkel Keurmerk
14 dagen bedenktijd Omdat je online niet alles kan zien
Volgende werkdag in huis! Bestel voor 15.00 uur

Retour aanvraag

Geen klacht wel retour


Je mag je bestelling altijd binnen 14 dagen retour sturen, MITS DE PRODUCTEN NIET ZIJN GEBRUIKT. Producten met een houdbaarheid datum mogen niet geopend worden. Producten zonder houdbaarheidsdatum mogen wel uit de verpakking worden gehaald.

  • Stuur een e-mail naar info@biocare.nl met jouw ordernummer + reden van retourneren
  • Verpak het zo goed mogelijk, het liefst in de originele doos waar jij je bestelling in hebt ontvangen
  • De verzendkosten voor het retourneren van een product worden niet vergoed
  • Wanner bij het retourneren het aankoopbedrag onder de €50,- komt, dan zullen we de gemaakte kosten voor het verzenden verrekenen

Let op: artikelen van INIKA met de oude verpakkingen mogen niet retour gestuurd worden. Dit omdat deze artikelen vernieuwd zijn en niet meer terug komen in ons assortiment.

Ons retour adres:

Biocare Online
De Veken 17
1716KE Opmeer
0229-758783
info@biocare.nl 

Herroepingsplicht

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele gemaakte verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten van retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Biocare Online geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@biocare.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits wij het product reeds in goede en originele staat hebben ontvangen.

Klachtenregeling


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@biocare.nl. Wij zoeken graag een oplossing samen met jou. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Uiteraard zijn wij blij, wanneer u een klacht heeft en dit eerst bij ons meldt. Wij zullen ten alle tijden trachten een passende oplossing te vinden
   
 
 
   
 
   
 
   
* Verplichte velden
 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze acties!

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen