webwinkelkeurmerk
check

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis

check

Gratis verzending boven €45,-

check

Uitsluitend 100% natuurlijke cosmetica

check

Dagelijks afhalen in onze winkel

check

14 dagen retourrecht

check

Dagelijks snel bereikbaar via WhatsApp

Herroepingsplicht & Klachtenregeling

Geen klacht wel retour

Je mag je bestelling altijd, binnen 14 dagen retour sturen, MITS DE PRODUCTEN NIET ZIJN GEOPEND EN NIET ZIJN GEBRUIKT.
Maak gebruik van het onderstaande formulier om een retour aan te melden. 
  • Vul het formulier in zodat wij weten dat jij je product / bestelling retour stuurt.
  • Verpak het zo goed mogelijk, het liefst in de orginele doos waar jij je bestelling in hebt ontvangen.
  • Vermeld je ordernummer op de buitenkant van de doos 
  • De verzendkosten voor het retourneren van een product wordt niet vergoed
 

Ons retour adres:

Biocare Online
De Veken 17 UNIT 007
1716 KE Opmeer
0229-758783
info@biocareonline.nl
 

Herroepingsplicht

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele gemaakte verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Biocare Online geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@biocareonline.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits wij het product reeds in goede en orginele staat hebben ontvangen.


Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@biocareonline.nl. Wij zoeken graag een oplossing samen met jou. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Uiteraard zijn wij blij wanneer u een klacht heeft en dit eerst bij ons meldt. Wij zullen ten alle tijde dit trachten een passende oplossing te vinden

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.



| Meer